Radim - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Aktuality - Informace z obecního úřadu:

důležité info pro občany

HROBY

V letošním roce se budou platit poplatky z hrobových míst. Zastupitelstvo obce bude na některém z příštích zasedání projednávat řád veřejného pohřebiště a cenu za nájem hrobového místa. Následně budou sepsány smlouvy o nájmu hrobového místa, které budou připraveny k podpisu na obecním úřadu. Nájemné se tedy bude platit až po podpisu smlouvy. O termínu, kdy bude možné přijít nájemní smlouvy podepsat, budete informováni prostřednictvím obecního zpravodaje, na webových stránkách obce, informací zveřejněnou na hřbitově apod. Jakékoliv dotazy ohledně nájmu hrobových míst směrujte na Marcelu Danišovou – tel. 775 641 950, macek.danis@gmail.com

 

ZMĚNA ÚZEMNÍHO PLÁNU

Na obecní úřad dochází žádosti od občanů zařadit své pozemky územního plánu obce Radim. Z tohoto důvodu plánuje obec změnu územního plánu. Žádáme občany, kteří mají zájem své pozemky do územního plánu zařadit, aby podali na obecní úřad žádost do konce dubna 2020, v které bude uvedeno číslo parcely i kat. území. Všechny pozemky budou nejdříve odeslány na Regio Hradec Králové, kde příslušný pracovník posoudí dopředu, zda-li má vlastník šanci uspět s umístěním svého pozemku do ÚP. Změna územního plánu bude stát nemalé peníze, o které se budou muset podělit vlastníci pozemků, kterým bylo vyhověno.

Datum vložení: 12. 2. 2020 23:38
Datum poslední aktualizace: 12. 2. 2020 23:42
Autor: Správce Webu